tisdag 4 juni 2013

MAX


Just det, ikväll var det Claes Eriksson MAX på svt, ett program man (jag) absolut inte kunde missa - så underbart rolig & härlig person!! Givetvis måste man se när något med dom sänds på tv - även fast man har det på dvd!=) Heligt för mig;-)

Annars då? Tjoo, satt ute i solen en stund idag och njöt, faktiskt helt (svenskt) lagomt varmt och härligt! Fryser inte alls, men svettas heller inte ihjäl!=P
Och så härligt nu med, alla blommor - syrener, maskrosor, lupiner... Och smultron och jordgubbsplantorna som blommar, så snart så;-)

En annan som trivs bra ute är ju Smulan. Och givetvis då att springa omkring och leka och jaga i närområdena.=) Och ikväll kom hon väldigt stolt bärande på en sork.. Duktig katt! Men om man inte gillar gnagare i övrigt, så blir man bara stolt över henne;-) Blir inte sådär jätteglad av att se den om jag säger så... Men tur man har en bra jägarinna;-)

Är tyvärr rätt trött ikväll, och har ännu inte tagit några kort *skäms* så ikväll blir det inget alls...=/

Men ett litet meddelande till Gittans Pysselsida, Inga, som kommenterade mitt första inlägg: Jag försöker länka till din blogg här (i högerspalten), har försökt fem miljoner gånger redan, men det går inte=( Men lovar att försöka och försöka ända tills det går!!
//Sofie

3 kommentarer:

  1. Nähä...det var märkligt...provade också....
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Om du går in i min kommentar..alltså Gittans Pysselsida.så kommer du till ett ställe där mina bloggar och lite annat står....gå in där på min blog...Gittans pysselsida så kommer du till min blog....hoppas det iallafall
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lovar att försöka ända tills det går!=) För givetvis vill jag följa din blogg med=)
      Men jag hittar nog på något;-)

      Kramar//Sofie

      Radera