lördag 22 juni 2013

Liten lista


En sån här dag då regnet öser ner, och sängen är bästaste vännen (ok, jag är alltid bra kompis med sängen, men fattar inte varför man måste skiljas från den vissa dagar...;-) ), när inget alls av värde har hänt, så kan man ju passa på att ha en liten lista jag hittade=)
(Vet inte om man ska ange var man hittar listorna, men denna hittade jag hos Anna ritar)

LÄNGTAR JAG EFTER: Sol! Och att busa med syskonbarnen (hjälp, det var ju några veckor sedan sist, ruskigt längesen!=( )

ÄR JAG LEDSEN FÖR: Hmm... Nog inget jag är jätteledsen för nu, men kanske mer deppad och fundersam över allt och inget....=/

ÄR JAG GLAD FÖR: Att jag har fina nätvänner, och bloggläsare=) Att jag har Smulan=)

ÄTER JAG HELST: Gillar kyckling riktigt mycket! Annars säger jag lakrits och choklad... (Inga bra svar om min tandläkare läser detta;-) ).

SER JAG FRAM EMOT MED SKRÄCKBLANDAD FÖRTJUSNING: Hösten - och att plocka svamp! (Gillar hösten, men sen blir det ju så deprimerande mörkt...). Sen klart jag ser fram emot lägenhetserbjudande - när det nu kan bli av - det kommer bli kul men skrämmande!=P

ÄR DET FINASTE JAG VET: Omtanke och känslor från hjärtat! Och mina samlingar såklart;-)

LÄSER JAG: Marian Keyes, om det okända/övernaturligt, några pyssel-/ritbloggar, och det som skrivs på Facebook;-)

ÄR JAG GALET STRESSAD ÖVER: Har inget att vara stressad över! Men ok, om man menar psykisk stress så är det nog tanken om jag någon gång kommer hitta någon att leva ihop med, om jag kommer få barn... Osv... Men har ingen panik än=P

LYSSNAR JAG HELST PÅ: Galenskaparna & After Shave, Ted Gärdestad, Magnus Uggla.... Och mina syskonbarn;-)

DRÖMMER JAG OM: Att träffa mina braiga nätvänner om och om igen, att träffa *GAS* och se dom live!=)

BLIR JAG NOSTALGISK AV: Nittiotalet, och barndomen! Och att tänka på skolbarnens lov.. *lätt avis*

Tjaa, det var ju några frågor, alltid kul att se om man har några svar;-)

Och en liten fråga till er bloggläsare: Någon som kan förklara för mig hur jag får blogglistan ----> i den ordning de sist uppdaterades?! Nu är det ju i den ordning jag har lagt till dom...!=/
////Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar