lördag 1 juni 2013

Juni


Redan juni! Tycker detta året har gått snabbt.....=O
Juni, med blommor, syrener, lupiner, smultron, jordgubbar.... Underbart! Sommarmånaden med midsommar, dagen då sommartiden alltid börjar med regn....;-)
Men phu vad varmt det varit idag då! Ungefär 780 grader tror jag.....!! Men mörka moln nu på kvällen, och lite åska.. Men det hindrar icke mig från att blogga idag;-)

Har fortfarande inte tagit något kort på det jag knåpat ihop, men kanske visar något ändå, i skrivande stund inte riktigt bestämt...!=)
Och så håller jag på att bli gaaaaleeeen på bloggen, (som alltid), och försöker fatta funktioner osv, helt knäppt... Klockan är helt fel, och favoritbloggarna är fel.. Inte alls i ordning, eller "Ingen ordning på allting!" som Pippi sa;-) Se där, vissa citat kommer alltid leva kvar, oavsett ålder!

Tackar hjärtligt för att ni är några som läser! Vore kul med kommentarer oxå;-) Och sen vet jag att vissa läser utan att kommentera, men ändå skriver på Nördbook, eller förlåt - Facebook heter det ju! Och appråpå det så hörde jag "Finns man inte på Facebook så finns man inte!" för några år sedan, stämmer ju tyvärr väldigt bra....=/ Men å andra sidan vet jag några som inte är medlemmar där, men ändå finns.... Tror jag;-)

Visar kortet jag gjorde till min gammelmormor=)


Jag vet, jag bryter mot bloggregeln Icke använda mobilfoto, men tyvärr, jag har inget annat kort på detta!
*Gjord december 2012*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar