söndag 16 juni 2013

Efterlyses: Sol!


Jag brukar normalt gå i ide i oktober & november, och vakna upp i december - med allt julpyssel som måste göras, men nu tror jag fasiken jag går i ide igen, allt detta regn! Regn, regn, regn, lite åska och åter regn.... Inget roligt alls! Man får ju ingen energi till nånting - eller jo, sova, slappa, vila... Vaknar upp för lite mat, sen tillbaka till idet igen! Men idag har jag ju allafall haft mysigt sällskap av Smulan som smart nog hellre stannar inne;-)

Så min fråga är ju såklart: Någon som vet var solen är? Någon som vill skicka den? Vill så gärna ha sol på onsdag, då min kompis M. kommer (eller, hon kommer ju hit till Bohuslän redan på tisdag - från andra sidan Sverige)! Vi ska ju faktiskt vara utomhus på onsdag, och det vore ju så härligt med en liten sol då!
Någon som vet vem jag ska fråga??
Antar att även detta dumma påhitt med regnig sommar är regeringens förslag... *suck* Självklart ska man skylla allt dumt som händer på dessa blådårar!=P

Nåväl... Inte bli alltför politisk nu! *skärpning*
Går nog tillbaka till mitt ide, och vaknar på onsdag, förhoppningsvis till solsken!=)
(Kan ju hända att jag vaknar upp för att skriva blogginlägg med såklart;-) ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar