torsdag 20 juni 2013

Torsdag


Har bara slappat idag, trött efter gårdagen - benen känns helt ok, men lustigt nog så känns axlarna skumma idag... Märkligt! Men kan ju säga att jag somnade snabbt - och sött - igår kväll! Härligt=)

Och gav ju M. ett kort, för givetvis vill jag ge något personligt när jag träffar någon man verkligen ser fram emot! Och turligt nog blev hon jätteglad för kortet!

Ett väldigt enkelt kort med små "rutor" av olika mönstrade papper (samma serie), bokstavsstickers, rubon (tyvärr lite gammal, så den fastnade inte helt=( Ajja=( ), pearlmaker och rosa flatback stones=)

Och det oxå med att träffa nya människor - M. är ju ett fantastiskt exempel på att man kan lita på nätvänner! Och dessutom har man ju en bra känsla redan innan, känslan att personen är ärlig, och inte tänker äta upp en;-) . Hade ju aldrig gått med på att träffas någonstans, ensam! Huuu!
Och det med kontakter, människor... Och vissa människor som verkar passa ihop helt perfekt - ja, jag tror på ödet! Att vissa människor träffas liv efter liv efter liv, oavsett avstånd, men när man ser personen så vet man att "Vi har träffats förr!", eller vad tror ni läsare?! För vissa verkar ju vara ämnade att träffa varann... Kan ju hoppas ödet vill mig väl oxå nångång=)

Nåväl, ska sluta babbla nu! Midsommar imorgon - inget jag "firar", visst äter jag sill, färskpotatis, gräddfil och gräslök, men jag dricker ingen som helst alkohol, dansar inte kring någon midsommarstång eller festar på det sättet! Fattar inte att vissa måste dricka kopiösa mängder alkohol "för att det hör till"?! Så onödigt och dumt! Och tänker på allt negativt som brukar hända... Hemskt att det ska vara så!
Och midsommar och julen är ju främst BARNENS högtid, och så ska vuxna sitta och dricka och bli fulla när barnen ser på?? Usch!!
Hoppas ni tar det lugnt imorgon=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar