måndag 3 juni 2013

3 juni


Jösses, inser att det är ynka 3 månader kvar tills jag fyller! alltid lika chockerande att behöva inse att man faktiskt blir äldre... Igen!

3 juni idag som sagt, 3 veckor kvar tills min mamma - och systerdotter E. fyller år - En dag då man alltid får höra "Tänk, om ett halvår idag är det julafton!", så snälla - tänk på det då! (En julälskare som jag jublar inombords, även fast jag gillar sommaren med=) ).

Visst är sommaren skön - om det inte är för varmt! Nu kommer det väl säkert miljoner reaktioner som "Det kan ju aldrig bli för varmt! Harre, vi lever i Sverige, här har vi ju aldrig för varmt!", men försök säga det till oss med känslig hy!=/ Men å andra sidan så kan man ju faktiskt sitta inomhus och greja med nåt de dagarna, och gå ut och njuta på eftermiddagen och kvällen=)
Sen så klart att jag längtar till smultronen, och jordgubbarna, och smulgubbarna (eller är det åkerbär?), en klar fördel med att faktiskt bo på landet!=) Helt gratis att plocka - och dessutom i trädgården!=) Underbart!

Har tyvärr inte tagit några kort än, men har ju - återigen - mobilfoto att visa=)

 Ett kort till lille K. (betoning på liiiiten, 4 veckor före fulltid i magen!).
(Ok, kan hända att båda mina systrar fick väldigt liknande kort förra året oxå;-)


Och kan passa på att visa första bokstaven i minialbumet med!
(Vid fotografering ej färdigdekorerat!)

Ha det bra ni läsare! Vilka ni nu är....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar