lördag 8 juni 2013

Prinsessbröllop


Och givetvis var jag på plats - i soffan! Självklart måste man ju följa prinsessbröllopet, vilket (som alla bröllop) var väldigt fint! Och bäst var ju de söta barnen i början;-)
Men bröllopets "huvudperson" var ju prinsessan... Estelle! Det lilla charmtrollet, visst är det ju svårt för en ettåring att sitta still, och hålla sig lugn mer än två minuter när det inte ens finns någon leksak med! Och ännu värre när man får en bok, men det inte är några bilder i... Skandal;-) Men hon kan ju (omedvetet) charma alla!=)
Tänker på Estelle, så söt och liten - och helt omedveten om vem hon faktiskt är - helt ovetande om hur sitt liv kommer se ut.
Men så kommer ändå tanken, tänk om man faktiskt (omedvetet!) ändå "vet" det, även fast man inte har någon aning... Vissa tro-frågor om flera liv antyder att alla kommer leva i alla samhällssklasser.. Alla (själar) kommer någongång vara allt från slavar till adelsmän/kungligheter... Vad tror ni andra?

Oj, kom visst av mig från mitt vanliga härinne... Men så kan det gå;-) Skönt allafall att skriva av sig om sina tankar emellanåt!=)

Imorgon ska jag nog pyssla vidare på mitt LOVE-album, gillas;-)

Hoppas ni alla har sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar