måndag 24 juni 2013

Födelsedag x 2


Ja, idag är ju den dagen då det är ett helt halvår kvar till julafton! Jippie säger jag som juläskare;-) Eller, vänta... Kanske borde njuta av sommaren innan jag tar fram julpysslet!=P

Och idag fyller min mamma - världens bästaste mamma år!! GRATTIS!!!! Givetvis gjorde jag ett kort, men fotot är kvar i kameran, och har inte hunnit kolla på det i datan.. Men ska visa det imorgon!=))
Och idag fyller även systerdotter Evelina 11 år! Grattis lillfjortisan;-)

Vad som händer denna veckan? Min bror kommer imorgon, och greja med huset... På onsdag blir det tandläkarbesök, och på torsdag eller fredag kommer min äldsta syster med sina tre vildungar (pojkar)=) Kommer bli kuligt!=)

Annars har jag nog inget mer att skriva idag... Men detta duger;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar