måndag 10 juni 2013

Rutin


Börjar ju få lite kvällsrutiner nu, göra mig iordning för natten, gosa med Smulan, skriva dagblocket (om det hänt något under dagen!), sen in hit, skriva av mig lite, och sen simma vidare i nätdjupet=) Och än så länge känns det bra - men lite trist att det - trots besökare (och inte bara de fåtal jag vet) - inte kommer några kommentarer...=/
Men jag har ändå bra pepp från M., som tycker det är kul att läsa och gärna vill se mer=) Taaack!

Har varit riktigt härligt väder idag, en dag då det inte blir att man sitter inne och pysslar... Men jag "glittrade" ju allafall in de två sista arken av LOVE-albumet med glitterlim, så nu är det ju bara det roliga kvar!=P Och ska försöka ta fram kameran (nej, den är inte instängd någonstans, eller svårtillgänglig, bara det att jag aldrig blivit särskilt bra vän med kameran... Har inte riktigt det tålamodet som krävs=( För mig räcker det om jag tar en eller två bilder, det får duga;-) Medans fotoentusiaster kan ta femtusen bilder på samma motiv....

Och vill smyga in en liten rättelse i lördagens inlägg: Jag skrev omedveten, men vissa gånger borde det bytas ut mot "undermedveten".. Men tappade bort det ordet just då!

Är trött ikväll, så detta får väl duga;-)

>Och blev ju extra glad igår kväll när jag skulle publicera inlägget, och fick meddelanden att det inte gick (det kom samma text ungefär 400000 gånger), så jag struntade i det, gick in på andra sidor - och skulle försöka skriva inlägg senare - in på bloggen och ser att det inlägg jag skrivit innan faktiskt fanns där ändå! Skönt!

>Och en liten "efterlysning": Finns det någon rolig lista att fylla i? Tycker det är kul att göra;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar