onsdag 12 juni 2013

Vem är jag?!


Ja, det är en bra fråga...;-) Försökte mig på en presentation för ett litet tag sedan, men den spårade ur, och handlade om pyssel...

* Heter Sofie, och är 28 (i höst 29 (vilket dumt påhitt med ålder!) ) år. Bor nånstans i Bohuslän=) Har en katt - Smulan, på 4½ (ok, i augusti 5 år) - som ni kommer få läsa ett och fem miljoner inlägg om;-)
Annars består min familj av mamma & pappa, och tre äldre syskon - därav bloggnamnet Lillasyster=) Har hela 7 syskonbarn uppdelade på 2 systrar (3 + 4), och syskonens partner... Men jag? Jag är singel, inget jag dör av, men visst vill jag oxå ha någon ibland!
Intressen är djur & natur, pyssla, surfa (ok, inte skadligt mycket...), små utflykter - det behöver inte vara stort eller kosta mycket - det kan vara härligt ändå!=) Annars är ju slappa, och kolla på tv/dvd ett "intresse";-)
Det jag kollar på tv & dvd är ju främst mina favoriter Galenskaparna & After Shave (som jag älskat i över 14 år nu!) (inte dem som jag kollar mest på, men väldigt gärna!=) ). Annars gillar jag en del komedier, både svensk & utlänsk=P Annars är vissa dokumentärer bra, naturprogram... Och en del sport - friidrott och skidsport! *hejaheja*
Men undviker alla sjukvårds/sjukhusprogram, och gör hellre annat under reklamen=P

Kommer ihåg att min faster sa "Du med dina pigga ekorrögon" till mig när jag var liten=) Glansen i ögonen kanske har försvunnit, och är inte så pigga längre, men däremot vill jag gärna säga att jag är en ekorre;-) Dvs en samlare! Vissa saker måste man ha allt man kan få tag med, och vissa saker måste man ha för att man helt enkelt blir kär vid första ögonkastet! Men det jobbiga är ju att jag har svårt för att kasta.... Även sånt som inte längre behövs=/ Hmm....

Tjaa, det var väl lite mer innanför skalet på mig;-) Hoppas ni blir nöjda;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar